ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر عزیزم

14 دی اولین باری که کاملا روی پای خودت وایسادی

1391/10/16 10:39
نویسنده : سمیه
608 بازدید
اشتراک گذاری

دست و هوووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااا

الان داری منو میکشی تو بغلم که به موس برسی پس خلاصه میکنم پنج شنبه بعداز ظهر بود که لباس پوشیده بودیم بریم بیرون من تو اتاق بودم که یهو بابات شروع کرد به کف زدن و تشویق و کلی شور تو صداش بود گفت سمیه سمیه ترنج وایساده خودش بله دختر من روی اون پاهای کوچولو ایستاده بود صاف و راست اونم وسط تشکش به اون ناهمواری الهی قربون قدت برم من در ادامه شب و تا حالا مرتب می ایستی حتی دست دسی هم میکنی وااااااااااااااای امان چیکار کنم وقتی قدم هم برداری خدا بخیر کنه حتما عکس میزارم اگه اجازه بدی و به دوربین حمله نکنی هههههههههههه قربونت بشم من وروجکم

                                                                                                      میبوسمت

                                                                                                   مامان سمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارا
18 دی 91 12:02
اولین گام برداشتنت مبارک ترنج عزیزم .



مرسی خاله سارا جون
khale fazi
25 دی 91 12:51
to ejqe mani......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد