ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر عزیزم

ده ماهگیه من و اولین باری که ایستادم همونطور که قول دادم

1391/10/25 16:22
نویسنده : سمیه
617 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااام چند تا عکس جدید

من روی پای خودم ایستادم البته الان دیگه حسابی استاد شدی

 

ای جوووووووووووووووووووووونم

دس دسی دس دسی

 

 

الهی مامانی به قربونت شیرین عسلم نمکدون من

ضمنا از دیروز میگی نادی نادی نادی یعنی نازی اما نادی کردنت مامان بیشتر شبیه کتک زدنه و تاتی هم میگی البته باید سرکیف باشی گفته بودم که دست و پا و دماغ رو کاملا میشناسی یه کوچولو هم چشم یاد گرفتی البته اگه قاطی نکنی ضمنا میگم بوس کن تو هم بوسم میکنی قربون اون لبای نازت بشم من

اینجا بابا میخواست ازت عکس بگیره هی بهت میگفت تاتی تای تو هم تکرار میکردی الهی قربون همین زبون شیرینت بشه مامانی

تاتی

 

 

قربون این قد و بالات بشه مامان تپلیه من

 

                                                                                      میبوسمت

                                                                                    مامان سمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سارا
1 بهمن 91 15:58
عسلکم خیلی نازی هزار ماشاا... .
به منم یه بوس می دی


مرسی خاله سارا جون بووووس
aida
10 اسفند 91 20:15
ishalla dar ayande movafagh bashi toranj joon.maman somayyato ham bebooos.delam barash tang shode.
Elham
3 شهریور 92 23:33
I LOVE U TORANJ delam barat tangide
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد