ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

دختر عزیزم

در راستای ترک پوشک

1393/2/6 9:42
نویسنده : سمیه
552 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان خوشگلم بعد از کلی تحمل رنج و درد و اتفاقای غیر منتظره بالاخره جواب داد دیروز جمعه 5 اردیبهشت برای اولین بار افتخار دادی و از دستشویی استفاده کردی البته قبلش تا جیش داشتی میگفتی پوشت ولی اگه نمیکردم تا ساعتها نگه میداشتی تا دلم بسوزه ولی دیروز دلم رو قوی کردم و جواب داد باورم نمیشه دیگه دارم از دست این مشکل راحت میشم هوووووووووررررررررررررااااااااااااااااااااااااااا کلی هم ازت مشت خوردما مفتی مجانی نبوده جایزت هم پارت(پارک) و بتر بتر (بپر بپر )یا همون سرسره بادی بود که این روزا عاشقشی هر روز تقریبا میبرمت

من و بابا که هیچ کدوم اهل پارک نبودیم این روزا بهترین لحظه هامون رو توی پارک دنبال یه پرنسس کوچولوی خوشگل میگذرونیم که مثل برق از این سرسره به اون سرسره میره و از خوشحالی جیغ میکشه عاشقتیم مامان گلم

میدونی به تن کی یو و هلو چی میگی تن تو یی و هالو !!!!!!!!!!!!!!!نیشخندبه منم گاهی میگی سومیه دیشبم عکستو بهت نشون دادم گفتم کیه گفتی ترنج اسم قشنگ خودتو گفتی کفشتو خودت دم در خونه در میاری جفت میکنی میزاری رو جاکفشی که این حرکت رو مدیون بابای مهربونت هستیم کفشت رو هم بلدی پات کنی اونم خیلی سریع ولی گاهی جا به جا

هم چنان موقع خواب عادت داری منو بغل کنی که واقعا لذت بخشه و بعضیا کلی حسودیشون میشه

خیلی خیلی نقاشی دوست داری و نسکافه و نوش امان باید ازت قایم کنم الان تو گرفتن خودکار و قاشق یا به قول خودت تاتوش و چندال استادی و غذات رو خودت میخوری البته بعدا من شارژش میکنمچشمک

دوست دارم عشقم

                                                                                               میبوسمت

                                                                                        مامان سمیقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان دوقلوها
6 اردیبهشت 93 10:12
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره ن.روزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان آوینا
9 اردیبهشت 93 13:57
وای خوش به حالت، راحت شدی...و یک مرحله مهم از زندگیت رو پشت سر گذاشتی...تبریک میگم عزیزم...ترنج نازتو ببوس آخ گفتی انگار دارم هفت خوان رستمو میگذرونم پدرم در اومدهو هر چی شکلک آدم کلافه و دیوونه شده
شایان
18 اردیبهشت 93 17:10
جه واقعه ی بزرگی اگه عاشقشم نبودی
شایان خان
18 اردیبهشت 93 17:16
واقعا توی کف این اتفاق بزرگ و حیرت انگیز
الناز
15 خرداد 93 20:02
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ------------
مامان ماهان
24 تیر 93 13:47
آفریـــــــــــــــــــــن به ترنج خانم گلم. به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کردی. به امید موفقیت های بعدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد