ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

دختر عزیزم

بعد از عید

1393/1/27 12:28
نویسنده : سمیه
723 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از سفر که برگشتیم واقعا نگه داشتنت تو خونه سخت شده واسه همین هم من و بابا تصمیم گرفتیم که این روزا که هوا خوبه بیشتر بریم بیرون و از زیبایی و هوای خوب هم خودمون استفاده کنیم هم شما

سرگرمیه این روزات نقاشی و کارتون و سرسره وکتاب هستش کارتونای مورد علاقت به ترتیب : غارنشینان =پسل/هیولا در پاریس =پاسیل/کمپانیه هیولاها =مایک/دانشگاه هیولاها /هتل ترانسیلوانیا /بریو =مرینا/من شرور =دورو/شرک 1و2 و4 =چه اک/پاندای کنگ فو کار =مانا/شگفت انگیزان /تینکربل  /موش سر آشپز =موش/ملکه یخی =السا/هستند همشونو کلمه به کلمه حفظی وقتی نمیخوای من بخوابم بهم میگی السا پوشو !!!!!!!!!!!!یعنی من خواهرتم نیشخند

کتابای مورد علاقت بچه های جینگیلی /کلاه قرمزی /کدوی قلقله زن /بزبزقندی /گلی تچلی میره مهد کودک /من نمیخوام مورچه باشم /هایدی /عروسک من /رنگ ها /و همشون رو هم کلمه به کلمه حفظی البته از یک سالگی همشونو حفظ بودی به خصوص کتاب حیوونا مثلا به میمون ماداگاسکار میگی ماناس یا شعرا رو برات میخونم قبل از اینکه برسم کلمه رو میگی

قصه هایی که دوست داری و من و بابا هردومون حفظیم بس که برات خوندیم بزبزقندی /شنل قرمزی /کدوی قلقله زن /سفید برفی /من که جیک جیک میکنم /سیندرلا/حسنی اومد تو میدون /گرگه شنل قرمزی رو یه لقمه تو هم میگی چپش کردو کلی کیف میکنی همشون رو حفظی از یک تا دوازده رو بلدی بشماری رنگها رو هم آبی و قرمز و سفید و زرد رو گاهی میگی گاهی هم قاطی میکنی

عاشق دریایی عاشقا!!!!!!!!!!

ضمنا دارم سعی میکنم از پوشک بگیرمت تا حدی هم موفقم بجز شبا و بیرون رفتن دیگه نمیبندمت کامل همکاری نمیکنی ولی اکی هست به هر حال موفق شدم تا حالا ترست از دستشویی رو از بین ببرم به هر حال این نیز بگذرد حالا چه جوری دیگه خدا داندنیشخند

سعدیه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه مهدی مقدم
11 خرداد 93 20:27
سلام به شما دوست عزیز، ختم قرآن برای از دست رفتگان و برای سلامتی عزیزانتان پذیرفته می شود . اموات چشم انتظار هدایای شما هستند. هزینه هر ختم قرآن 100000 تومان(صد هزار تومان) می باشد .برای سفارش ختم قرآن با شماره 09359009934 تماس بگیرید. با پایان یافتن ختم با شما تماس گرفته می شود. لازم به ذکر است هزینه دریافت شده برای زوج های جوان هزینه می شود. التماس دعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد