ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

دختر عزیزم

تولد دو سالگیه دخترم

1392/12/24 15:57
نویسنده : سمیه
626 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم تولدت مبارک از اینکه خداوند وجود تو رو تو زندگیه من و بابا قرار داد سپاس زندگیمون رو روشن کردی پارسال بنا به دلایلی که بعدا خودت میفهمی تولدت رو اونجوری که میخواستم نتونستم جشضن بگیرم عزیزم ولی امسال من و بابا عزممون رو جزم کردیم و بعد از یک ماه تلاش حسابی یه تولد خوب برات گرفتیم همه چیزایی که میبینی ایده و طراحی و اجراش کار من و باباییه با هم فکر کردیم و کار کردیم و دانلود و فوتوشاپو و پرینت و چیدن و سر هم بندی و خرید و هماهنگی و.........همش رو با عشق انجام دادیم و لذت بردیم از تک تک لحظه ها تا بتونیم برات یه شب به یاد موندنی درست کنیم خوشحالم که حسابی بهت خوش گذشت عزیز دلم ایشالا 120 ساله بشی دختر گلم حالا عکسا

 

                                                             

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سمیرا مامان آنیسا
24 اسفند 92 16:43
ای جونممممممممممممممم دخترت فقط دو روز از دخی من بزرگتره عزیزه دلم منم دیشب تولد دخترمو گرفتم همه چی عالیه مبارک باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد