ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر عزیزم

از هشت ماه و نیم تا حالا

1391/10/13 13:08
نویسنده : سمیه
593 بازدید
اشتراک گذاری

ببین چیکار کردی عزیزم بعدم بای بای یعنی مامان من خیلی شیرینم دعوا نکن بخورمت آتیش پاره

بابا نرو یا منم ببر

صورت ماه دخترم

زمستون و اسکیموی من

 

 

من و دختر خاله خوبم صهبا

 

من تو شب یلدا

 

قربون همین خنده خوشگلت برم من

 

من و مامانیم

 

بای بای

 

اینجا قضیه داری اینجایی که وایسادی شیر گازه شومینه هست که میری میبندی روزی صد بار ما هم مجبور شدیم حسابی محکمش کنیم تا تو خاموشش نکنی بابا داره میگه نکن ترنج

اینم محل استراحت و بازیه جنابعالی

کپل مامان سعی میکنم زودتر سر بزنم

                                                                                           میبوسمت

                                                                                             مامان سمی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارا
13 دی 91 13:24
سلام مامان سومی
اااااااااااالهی چقدر ترنج جون شبیه خودتونه
خدا حفظش کنه چقدر بانمکه کاراش .
عاشق عکس های خنده شم
دوست داشتید به من و کیان هم بسرید


مرسی مامان سارا جون بووووس
مامان سارا
19 دی 91 12:58
سلام دوستم ، یه آقا ببر تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده دوست داشتی برو به وبلاگ: http://ninimod.niniweblog.com و بهش رای بدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد