ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر عزیزم

عکسای دو ماه و نیم تا سه ماه و نیمه

1391/4/5 10:35
نویسنده : سمیه
412 بازدید
اشتراک گذاری

عکس بالا وقتیه که با مامان بابا رفتیم بهشت گمشده رو پیدا کردیم گرچه بهشت ما تویی عزیز دلم

ترنج و بابای مهربونش قربون جفتتون برم من

قربون همین تمبون بره ایت بشم من

ترنج تو لباسایی که هنوز اندازش نیست فدات بشم

ای جاااااااااااااااااااااااااانم

بخورمت قربونت برم

بعد از کلی شیطونی خوابت برد بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

khale fazi
5 تیر 91 13:19
bokhoramet khale mahi man
صهبا
5 تیر 91 23:51
خاله جونم واقعا عالی بود دلم برای ترنج تنگشده از اینجا یک دنیا می بوسمش
صهبا


قربون تو خوشگل خانومم برم من ما هم دلمون تنگ شده واست عزیز دلم
صهبا
6 تیر 91 17:53
مرسی خاله به جای من ترنج رو ببوس تو سایتم عکسش زدم نگاه کن
صهبا
6 تیر 91 17:55
سمانه مامان کیمیا
9 تیر 91 10:59
اخ قربونش چه ملوس میشی روز به روزتر عسیسمممممم......
خیلی زودی پاهشو میگیره ها معلومه حسابی باهوشه
فکر کنم زود هم راه بیفته


ممنون سمانه جون آره خیلی دوس داره همش بلند شه به نشستنم راضی نیست همش دوست داره بایسته هههههههه

نیلوفر
14 مرداد 91 18:39
واای ماشالله چه ناز شده!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد