ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر عزیزم

یه کار شگفت انگیز

1391/1/31 8:57
نویسنده : سمیه
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی گل کوچولوم دیروز یه کاری کردی که من هنوز توش موندم

مامانی حوصله نداشت باهات حرف بزنه و خوابالو بود آخه بعداز ظهری دو ساعت تو بغلم خوابیده بودی منم برا اینکه بیدار نشی تکون نخوردم و دستم زیر بالشتت مونده بود کج شده بود و درد میکرد همینجوری که بیدار شدی و شیر خوردی گرفتمت روبروم و شروع کردم به جای حرف زدن با لبم شکلک درآوردن تو هم چشات گرد شده بود و لب منو نیگاه میکردی خیره خیره با دو تا از حرکتا حسابی خندیدی بعدم مثل من زبونتو نشون دادی و امان از حرکت بعدی که ترسیدی و حسابی لبتو جمع کردی که گریه کنی هنوزم باورم نمیشه که متوجه شکل غیرعادیه لبام شدی و برات خنده دار و ترسناک بود گرچه میدونم این روزا خیلی با دقت به حرفا و شعرام گوش میکن عزیز دلم ولی این دیگه خیلی زیاد بود نمکدون من آفرین مامانی آفرین توپولیه من قربونت برم جیگر مامان

دیشب هم میخواستی میمی رو خودت تنهایی بگیری و بزاری دهنت که علی رغم تلاش زیاد نشد

عاشقتم عزیزم

                                                                                                       مامان سمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد