ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر عزیزم

امشب بابا تنهاست!

1391/1/30 9:48
نویسنده : سمیه
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترنج خوشگلم

خودت می دونی این اولین باره که دارم واست می نویسم. نمی خواستم تا حالا چیزی بنویسم تا در یه موقعیت خاص این کارو بکنم. خیلی دوست دارم جیگرم.

امروز مامانی رفته بود با مامان جون خرید! و البته پیاده روی! شایدم...!

تماس گرفتم از خونه برم دنبالش تا تلفن رو قطع کردم مامان سمی تماس گرفت که بیا بریم بیمارستان گویا ترنجم می خواد به دنیا بیاد.

هول هول وسایل رو جمع کردم پریدم تو ماشین دٍ برو به سمت بیمارستانٍ دنا. حالا ما این طرف! مامان اون طرف، و بقیه قضایا.

مامانی رو تو بیمارستان گذاشتم گفتن باید بستری بشه. آخی دلم خیلی گرفته بود. از یه طرف خوشحال بودم که تو می خوای به دنیا بیای از طرف دیگه ناراحت که مامانت درد داره.

چقدر نامردن(شیطان) نذاشتن پیش مامان خوشگلت(قلب) بمونم. ناراحت

اولین شبیه که بعد از مدتها تنهام.

دلم واسه مامانت تنگ شده. البته مطمئنم که از ذوق دیدنت خوابم نمی بره.

شانس آوردم که رمز وبلاگت توی سیستم ذخیره بود و الا امشب نمی تونستم برات چیزی بنویسم. از اینکه فردا می تونم روی ماهتو ببینم کلی خوشحالم و می خوام برات بهترین بابای دنیا باشم.

تو و مامان سمی بهترین اتفاق زندگی من هستید و تا ابد از خدا متشکرم که دو تا هدیه زیبا به من داده! دوستتون دارم. با یه دنیا عشق، امشب رو به صبح می رسونم. تا فردا صحیح و سالم هر دو تون رو ببینم.

 

                                                                                                    فداتون شم.

                                                                                                    بابا جواد!!!خجالت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سیده هاجر حسینی
24 اسفند 90 9:34
سلام ترنج عزیز
قدم کوچولوی خوشگلت مبارک.
خوشحالم که بالاخره مثل من اسفندی شدی
مامان سمیه ات رو میبوسم و بهش تبریک میگم.
انشالا به زودی ببینمتون.
خوش آمدی سومین نوه علومی ها.
حالا دیگه کیمیا رقیب پیدا کرد....



سلام هاجر عزیزم ممنون از لطفت عزیزم دخمل منم شب چارشنبه سوری اومد و مثل خالش اسفندی شد امیدوارم همونقدر خوش اخلاق باشه بوووووووس
سمانه مامان کیمیا
24 اسفند 90 14:27
خدایییییییییییییییییییی من قدمش مبارک...بهتون خیلییییییییییییییییییی تبریک میگم اقا جواد .....خیلی خوشگا نوشتید مو رو تنم سیخ شد فهمیدم ترنج جون به دنیل اومده.....از طرف من به سمیه تبریک بکیدددددددددد خدااااا خیلی خوشحالم زودی از این عروسک عکس بزارید
كاكل زري يا ناز پري
11 فروردین 91 21:55
آخيييييييي بابايي چه احساس قشنكي خدا هميشه همراهت خوشبخت باشيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد