ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر عزیزم

دیگه خیلی نمونده هفته 36+2

1390/12/10 19:33
نویسنده : سمیه
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان خوبی؟میدونم که خوبی امروز صدای قلب نازنینت رو شنیدم که قشنگ ترین صداییه که به عمرم شنیدم هربار شنیدمش اشک ریختم عزیزم و بهت افتخار کردم که اینقدر سختته و جات تنگه ولی اینقدر شجاعی تو خیلی از مامان شجاع تری عزیزم هر وقت نگرانت بودم و صدات کردم فوری جواب مامانو دادی  یادته اون روزای سخت همون روزایی که مامان فقط سلامتیه تو رو از خدا میخواست همون روزا که تو هنوز اونقدر کوچیک بودی که هیچکی باور نمیکرد تکون بخوری مامان صدات میکرد تو با همه قوات بهم میگفتی که خوبی قربون اون همه تلاشت برم مامان خیلی وقته با همیم روز و شب الان دارم به پهنای صورتم اشک میریزم هم منتظرم زود بیای و بغلت کنم ببینم فرشته ای که تو دلمه  کیه و چه شکلیه و از یه طرف دلم خیلی تنگه برات میترسم اگه یه لحظه ازم جدات کنن بمیرم عشق من .داشتم فکر میکردم از وقتی به دنیا بیای و ببرنت و ازم بگیرنت تا تمیزت کنن چه کنم مامان میمیرم نه ماه فقط مال خودم بودی ولی حالا ..............

میترسم از دوریت میترسم از اینکه بخوای بیای تو این دنیا که هزار جور خطر داره میترسم از حالا نگرانم که میخوای ازم جدا شی مامان گرچه میدونم که تو خیلی قوی هستی عزیزم میدونم که بزرگ میشی ایشالا و برای خودت خانومی میشی حالا که میخوای ازم جدا شی عزیزم میدونی که قلبمم با خودت میبری هرگز ازم دور نشو همیشه آغوش مامان برات بازه همیشه من فقط زندم تا خوشبختی و سلامتیه تو رو ببینم امیدم.

تو همه زندگیه منو بابایی تو نفسمی هر جا که باشی تو فقط دختر خودمی جیگر مامان خیلی دوست دارم

از خدای بزرگ سپاسگزارم که تو رو به من هدیه کرده عمر من ازش میخوام که بهت سلامتی بده و کمکم کنه که مامان خوبی برات باشم ازش برا امتحان سختی که داریم طلب کمک دارم امیدوارم که زیاد اذیت نشی .مامان همه سعیشو میکنه که تو خوب باشی عشق من

 

                                                                                                        میبوسمت

                                                                                                       مامان سمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه مامان کیمیا
11 اسفند 90 15:05
عزیزم....قدر این لحظاتو بدون که کلی بعدا دلت واسش تنگ میشه.....اگه ار الان حس مالکیت رو داری به دنیا بیاد 1000 برابر میشه
ای شیطوننننن به موقع بیا که حسابی تپل مپل باشی


مرسی از همراهیت سمانه عزیزم خیلی احساس خوبی بهم میده خیلی ماهی کیمیای نازم رو ببوس و زود زود وبلاگت رو بروز کن بی صبرانه منتظر عکسای خوشگل کیمیا جونم هستم
چشم خاله جون دخمل خوبی میشم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد