ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر عزیزم

هفته 37+1 و همچنان انتظار

1390/12/16 9:45
نویسنده : سمیه
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان

سلام عشق من

سلام نفس من

دیگه میتونی تشریف بیاری و قدم رو چشم مامان و بابا بزاری وقتشه مامان دلم میخواد صورت ماهتو ببینم اونروز خانوم دکتر میگفت دخملم تپلی شده و قد بلندم هست چه حرفا الهی بگردم دور قد و قواره ریزه میزت مامان زود بیا دیگه میدونم تو هم بعد این سفر طولانی خسته شدی بیا تا مامان ازت پذیرایی کنه و خستگیتو دربیاره اون دست و پاهای کوچیکتو که این همه وقت تو هم رفته ناز کنه و ببوسه دختر گلم دیگه بیا بابا و من هردومون چشم به راهتیم و دلتنگ

                                                                                                       میبوسمت

                                                                                                        مامان سمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمانه مامان کیمیا
17 اسفند 90 14:45
تیک تیک پس شماره معکوس شروع شد....ایشالا به سلامیت این نینی قدبلند و تپل و مپل به دنیا میاد...من حس میکنم شبیه تو باشه
سه بعدی نرفتی ؟کیمیا عین عکس سه بعدیش بود
شمارتو واسم بزار...به ئنیا اومد بگو اقا جواد اینجا رو زودی آپ کنه ببینیمش دلم تاپ تاپ میکنه


سلام سمانه جونم نمی دونم شبیه کیه ولی امیدوارم اخلاقش به من نره هههههههههههه نه سه بعدی نرفتم خیلی برام جالبه ببینم اون تو چیه عینه تخم مرغ شانسی میمونه هههه البته دکترم گفته دماغ گنده هم هستا من لو ندادم خسته شدم شیطونه میگه هفته دیگه برم بزور درش بیارما

افسانه
17 اسفند 90 20:07
سلام عزیزم
هنوز دخملیت تو راهه...زود باش دیگه مردیم از انتظار
ایشالا به سلامتی
فدات


سلام افسانه خوبم مرسی که به یادمون هستی عزیزم آخ از خستگی نگو که خودم دیگه طاقتم طاق شده نه خواب دارم نه زندگانی فکر کنم جا خوش کرده تپلی تنبلیه مامان برامون دعا کن قربون تو خانوم گلم

سیده هاجر حسینی
21 اسفند 90 10:46
نی نی کی میای....
ما منتظریم...
بووووس واسه مامان سمیه که اینقد بفکرته....



هاجر جون یه دخمل بلاییه که خدا میدونه اولا عجله داشت حالا که موقعشه داره ناز میکنه دعا کن زودتر بیاد و سالم بیاد

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد