ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر عزیزم

ویارونه

1390/8/22 17:35
نویسنده : سمیه
3,280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان عزیز دلم قربون اون دست و پا زدنت بشم من

امروز اومدم خاطره یه روز خوب و دوست داشتنی رو بگم و یه رسم بامزه رو هم برات توضیح بدم گوش کن عزیز دل مامان

می دونی وقتی که مامانا نی نی تو دلشونه یهو هوس یه خوراکی میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آره همینجوری چیزای عجیب غریب دلشون میخواد یه روز شور یه روز شیرین یه روز ترش خلاصه تا بگن فلان چیزو میخوام چون که ممکنه نی نی تو دلشون به اون خوراکی احتیاج داشته باشه که بزرگ بشه باید فوری اونو برای مامانی تهیه کنن و بخوره بیچاره باباها میخندی ؟!الهی قربون اون خنده نازت بره مامان

به این اتفاق که برای مامانای حامله میفته میگن ویار و اونی که میخواد بخوره میشه ویارونه

مامان بزرگا هم از رو این داستان یه رسم درست کردن به اسم ویارونه ورسمش اینجوریه که

وقتی یه خانوم برای اولین بار نی نی میاد تو دلش مامان اون خانوم تو 5 ماهگی برای اون خانوم یه سری کادو میگیره و یه گردنبند با قرآن بعدم براش آش درست میکنه شایدم کوفته سبزی

الهی فدات بشم مامان تو هم وقتی خواستی مامان شی من برات این کارو میکنم خدایا دیدن اون روز آرزومه

خلاصه این شد که مامان جونت یعنی مامان من اون هفته برای ما آش رشته خیلی خوشمزه ایی درست کردن و کلی تو زحمت افتادن البته قبلشم یه کوفته سبزی خوشمزه پخته بودن ولی این دفعه خاله گیتا هم بود و برامون حسابی زحمت کشید دستش درد نکنه بعد هم مامان جون روز عید قربون که من و شما 19 هفته بودیم زحمت کشیدن یه لباس خیلی خوشگل واسه دوره بارداری من و یه قرآن طلا و زنجیر و یه کیک خیلی خوشمزه گرفته بودن و آوردن خونه این یکی مامان جونت و طی یه جشن کوچولو بهمون کادو دادن واقعا زحمت کشیدی مامانی دستت درد نکنه

دختر گلم به امید روزی که تو بخوای مادر شی و خودم همه این کارا رو واست انجام بدم عزیزم

                                دوست دارم مامان سمی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان جون
11 اسفند 90 17:06
زود بیا دیگه چقدر اذیت میکنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد