ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر عزیزم

18 هفتگیت مبارک خانوووووووووووومم

1390/8/3 11:20
نویسنده : سمیه
374 بازدید
اشتراک گذاری

                                            سلام عشق مامان

                                               سلام ترنج نازم

                                             سلام امید زندگی

نی نی کوچک من زیباترین من

روزی که دانستم تو در من جوانه زدی

شادی میان قلب من مثل گلی شکفت

چشمان من یک برق مادرانه زد

تمام روح و تنم به خاطرت آشفت

بهترین هدیه عالم دختر کوچکم

تمام سختیهای این روزها

با شنیدن صدای قلب تو از یاد میرود

و اشک شوق از چشمهای من میریزد

با دیدن قد و بالای چند سانتی ات

ای بهترین من شیرین ترین من

به خاطرت از تمام بالا و پایین روزگار

ترسی به دل راه نمی دهم

یک صدای بلند در دلم میگوید

دنیا را چه باک!من یک مادرم

حالا تمام روز منتظرم

تا یک تکان کوچک مهمانم کنی

تا که با رقص دست و پای کوچکت

در جای راحت و آسوده یادم کنی

نه ماه انتظار لحظه لحظه ی من

در آرزوی بوییدن تو

یک آغوش سیر در بر گرفتنت

تا بینهایت بوسیدن تو

یا که در چشمهای تیله ایت خیره شدن

غرق در زیبایی بی انتهای تو

ای بهترین من دختر کوچکم

با آمدنت شعر مادری در دلم جوشید

تمام جسم و جان و دلم فدای تو

                               

عزیز دلم دیروز کلی تو دلم شیطونی کردی .انگار میدونستی دو روزه با بابایی و مامان جون میریم برات وسایلتو میبینیم.الهی قربونت برم تکون میخوردی یعنی داشتی نظر میدادی مامان؟

دیروز وقتی مامان ورزش میکرد انگار تو هم داشتی ورزش میکردی یه لحظه که می ایستادم واسه نفس شما هم تکون خوردنت شروع میشد قربون اون پاها و دستای کوچولوی قویت بشه مامان.و اولین بار بود که تکونت روی شکمم معلوم شد و من جیغ زدم باباتو صدا کردم ولی دیر رسید شایدم از صدای جیغ مامانی ترسیدی فرار کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

نمی دونی بابا با چه وسواسی وسایلاتو نگاه میکرد نازدونه من من و مامانی هم همینطور گل کوچولوم.

دیشبم کلی عکس اتاق نی نی دیدیم با بابایی که کلی نقشه داره واسه دکور اتاقت .حتی خودش میخواد دیواراشو رنگ کنه.

 

خاله سیما هم بود کلی بهمون خوش گذشت.آخرشم یه شام توپ 5 نفری خوردیم .نفر پنجم الهی قربونت بره مامان تو بودی.

بعدم بابا کلی نازمونو کشید اومدیم خونه .با هم مجله نی نی پلاس خوندیم با اینکه نود داشت و بابایی عاشقه تلوزیونه ولی همش حواسش پیش ما بود خانوم خانوما.

                                                                             عاشقت مامان سمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد