ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر عزیزم

سلام سلام

1391/10/13 12:10
نویسنده : سمیه
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی خوشگل من عسلم ببخشید که خیلی وقته اینجا سر نزدم دلیلشو خود وروجکت بهتر میدونی فکر کنم پنج نفر هم برای مراقبت ازت کم باشن امان از روزی که تونستی چهار دست و پا راه بری و دنبال اون خیلی زود با کمک مبل و تخت میز تی وی راه بری امان امان همش اینور و و اونر میری و اگه یه لحظه ازت غافل شم خودتو به کشتن میدی الهی مامان قربونت بشه خوشگل بلا خانومم اینقدر هرروز کارای تازه میکنی که نوشتنش شده آرزو اصلا من نمیتونم سر کامپیوتر بیام و الا موس و کیبورد داغون میشه بزارمت پایین سرت تو کیسه و هم سیما رو کشیدی بیرون تو تخت تو روروئک که اصلا بند نمیشی مگر اینکه کنا روروئکت بایستی و دنده بکشی که صدا بده و چراغ بزنه یا از به عنوان واکر استفاده کنی و منو سکته بدی که الان میفتی که تا حالا نشده خدا رو شکر فدات بشم ارتفاع نیم متر برات آب خوردن که بری بالا بیچارم کردی همش میری بالای مبل بالای میز تلوزیون چه میدونم حتیبالشایی که برای محافظت رو هم گذاشتم اونم چهار تا که حریفت نمیشه و اون روز رفته بودی نشسته بودی روش و برام بای بای میکردی

پشت سر من و بابا اگه بخوایم بریم بیرون گریه میکنی بای بای و دس دسی که خیلی وقته بلدی نی نای نای تازه یاد گرفتی پتو رو میندازی رو سرت و برمیداری و تا تی تاتی بازی میکنی دست و پا و دماغ رو بلدی کاملا میدونی که شلوار و جوراب واسه پا هست و وقتی میخوام پات کنم پات رو به نوبت میاری بالا

عینک مامان وسیله مورد علاقته و دیروز به سلامتی شکستیش

کنترل تلوزیون رو مستقیم به طرف تلوزیون میگیری و نمیزاری ما یه لحظه با آرامش تی وی ببینیم دکمه ماهوراه رو مستقیم از دستگاه خاموش میکنی و با این کارها با دقت به تی وی نگاه میکنی ببینی چه تغییری کرد

کلمه هایی که بلدی بابا ماما آبه به به دددد ننننه

وقتی میگم نکن سرم داد میزنی به به دستم درد نکنه

با من و بابا گروه کر داریم و با هم یهو سه تایی میگیم آآآآآآآآآآآآآآ .......... که جنابعالی سعی میکنی برنده شی و اینقدر بلند میگی که به سرفه میفتی

عاشق کتاب خوندنی و فقط وقتی برات کتاب میخونم آروم میشینی دانشمند من خودت هم باهام همراهی میکنی و از خودت سر صدا در میاری

همه این کارا رو با زمان دقیق تو دفترت نوشتم و فیلم گرفتم ولی واقعا با وجود تو شیطون وقت سر خاروندن ندارم چه برسه بیام اینجا

حالا یه کم عکس میزارم اگه باز یادم اومد میام اضافه میکنم الهی فدات بشم نفس من

                                                                                                  مامان سمی

                                                                                               بوووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد