ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر عزیزم

قربوووووووووووووووونت بشم من

1391/8/9 20:27
نویسنده : سمیه
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

خوشگل من رسما منو ماما صدا میکنه و منتظر میمونه تا بگم جوووووووووووووووووووونم بعد بخنده و کیف کنه از دو روزه پیش هم میگه ماما و هم میگه نههههههههههههه هههههههههههههه الهی مامان دورت بگرده عزیز دلم تا حالا شیرین تر از این چیزی نشنیده بودم خیلی خیلی دوست دارم این اتفاق خجسته همزمان شده با اینکه امروز مامان یه کشف تازه کرده کجا تو دهنت رو لثه پایینت یه مروارید ریزه داره سعی میکنه سرشو از اون تو بزور در بیاره و مامان با انگشت میتونه تیزیشو حس کنه نمیدونی این روزا رو که میبینم انگار خدا بهم عمر دوباره میده مثل همین الان که تو تختت دراز کشیدی داری میگی ماما ماما ماما الهی فدات ی اون خنده نازت بشم من مامان جان مامان عمر مامان نفس گل کوچیکم  همیشه سالم و سرحال باشی عشقم .خدا رو شکر میکنم که همچین لذتی رو بهم هدیه کرده لذت تماشای زندگی زیبای تو چشمای قشنگت عروسک مامان دوووووووووووووووست دارم دختر مامانی و البته به قول بابایی عشق مامان و بابا .

منتظرم تا اون مروارید خوشگلت رو ببینم تا یه آش دندونیه خوشمزه برات درست کنم.میگن دردش کمتر میشه میگن!میپزیم و میبینیم چه شود تبریکت بمونه بعد از موفقیت در رویت قربووووووووونت برم این قدر جیغ و داد نکن اومد مامان جووووووووووووووووووووووونم

                                                                                         ایندفعه امضا به اسم ماما

                                                                                             میبوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

افسانه
16 آبان 91 12:21
سلام عزیزم...نـــــــــازی از طرف من ببوسش. خیلی دوست دارم ببینمتون. در اولین فرصت میام پیشت. فدات بوس
شایان
8 دی 91 9:27
چرا دیگه عکس مگذاری


تننبلی خاله جون ولی دیگه برگشتم میزارم حتما

aida
11 دی 91 18:40
salam somayye jan toranje goleto az tarafe man hatman bebos.kheyli nazeeeeeeeeeeeee[h

مرسی آیدا جونم بوووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد