ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر عزیزم

روز مادر روز واکسن

1391/2/27 9:41
نویسنده : سمیه
502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانی خوشگل عسلم

امروز میخوام برات از روز مادر بگم روزی که وقتی چشامو باز کردم برام با همون روز تو سال قبل فرق میکرد یه حس عجیبی داشتم امروز روز منه روز مادر من مادر شدم من یه فرشته کوچولو دارم من امسال یه ترنج خوشگل دارم چه احساس غروری چه موهبتی

احساس خستگی میکنم آخه دیشب تو دو سه باری واسه شیر خوردن بیدار شدی منم خیلی خوابالو بودم همینجوری که بهت شیر میدادم چرت میزدم که یهو چرتم پاره میشد و در بهشت به روم باز میشد تو با اون چشای نازت زل زده بودی به چشام و تا من چشام باز شد یه لبخند زدی که همه شادیهای عالم یهو مال من شد

آره عزیزم یه لبخندت یه نگاهت و گرمای دست کوچولوت که محکم انگشت مامانو میگیری همه خستگی رو از تن مامان در میاره هیچی تو دنیا برام به اندازه صورت زیبای تو شیرین نیست من بهت نیاز دارم عزیزم مثل آسمونی که بی خورشید گرفته و دلگیره زندگیه منم بدون وجود تو تاریکه پس همیشه خورشید زندگیم باش و به قلبم بتاب قلبم فقط با دیدن صورت آروم تو هست که قدرت تپیدن میگیره عزیز مادر دوست دارم.

و اما روز واکسن که همون روز بود از اون روز نمینویسم چون نمیخوام خاطره روزی که قلبم داشت از صدای جیغت پاره میشد یادم بیاد دوست دارم همیشه از خنده هات بنویسم عزیزم از سلامتی و شادیت حتی عکسی هم از اون روز نگرفتم و البته از روز بعدش که تن تبدارت رو تو بغلم گرفته بودم عزیز صبورم .فقط بگم که مثل همیشه تو از من قویتر بودی خدا رو شکر که راحت از پسش براومدی بهت افتخار میکنم همیشه سالم و قوی باش عروسکم.

                                                                                       میبوسمت

                                                                                      مامان سمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هدیه خدا- فریماه
27 اردیبهشت 91 14:56
سلام. روزتون مبارک مامان سمی مهربون. این واکسن ها هم تمام میشه. کاری نمیشه کرد.
افسانه
1 خرداد 91 1:04
سلام عزیزم
وای چه مادر و دختر نازی :-*
منم روز مادر امسال رو واقعا بهت تبریک می گم
شاد و سالم باشید


مرسی افسانه عزیزم منم بهت تبریک میگم خانومی

آمیتیس
17 خرداد 91 17:03
سلام سمیه جون

هزار ماشالله خیلی دخترت نازه عزیزم خدا برات حفظش کنه ... خودتم خیلی ماهی واینکه میری باشگاه خیلی برای سلامتی و روحیت خوبه..
دوست دارم بوس

خیلی ماهی آمیتیس گلم بوس

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد