ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر عزیزم

هفته 32 خدا بخیر کنه تولد بابا

1390/11/9 10:24
نویسنده : سمیه
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به دختر قشنگم حالت چطوره مامانی میدونم که خیلی خوبی خدا رو شکر عزیز مامان عشق من فدای اون دست و و پاهات فدای اون کله مبارکت و قربون اون سک سکه کردن بامزت بشم مامان

میدونم که دیگه حسابی جات تنگ شده و خیلی سختته ولی مامان تو باید حسابی تپلی شی اول بعد بیای بغل مامان پس یکم دیگه به خاطر مامانی صبر کن.بوس

 

چقدر خودتو واسه مامان و بابا لوس میکنی میدونی نازت خریدار داره اونوقت حسابی واسمون ناز میکنی

بابا که دم به ساعت دستش رو دل مامانیه و هی باهات حرف میزنه و میبوستت مامانم که دیگه نگو لبخند از لبش محو نمیشه چون همش داره ازت چپ و راست میخوره امروز تولد باباییه

دخترم میدونم که عاشق بابایی هستی و خیلی دوستش داری میدونی باید همیشه به بابا احترام بزاری و به حرفاش گوش بدی چون هیچکی مثل بابا دوست نداره و خوبیتو نمیخواد مامان هنوز به دنیا نیومدی اینقدر دوست داره و هرروز چند دفعه بوست میکنه و بهت میگه دلم برات تنگ شده اگه بدونی چه ذوقی داره واست

تازه واسه وقتی که مامان میخواد تو رو به دنیا بیاره هم قراره پیش من و تو باشه تا یه وقت ما احساس تنهایی نکنیم این کارو الان هیچ بابایی واسه دختر نازش نمیکنه ولی بابای تو تو کلاسای بارداری با مامان میاد و حسابی به حرف خانوم دکتری که قراره تو رو از دل مامان در بیاره گوش میکنه حتی با اینکه کل اون دو روز تا قبل از کلاس سر کار بود با کلی ذوق و شوق باهامون اومد.مرسی بابا جون.

الانم کلی مواظبمونه و همش از من میخواد که مراقب ترنج خانومش و خودم باشم .

میبینی مامان چقدر بابا و مامان دوست دارن پس بدون که ما همیشه پیشتیم و کنارتیم هر وقت هر موضوعی برات پیش اومد میتونی به بابا یا به من بگی عزیزم ما هر جوری که بتونیم بهت کمک میکنیم دختر نازم آخه تو زندگی مایی همه امید و آیندمونی فرشته من.

ما همیشه بخاطر تو اینجاییم عزیز دلم . حالا بیا تا با هم واسه تولد بهترین بابای دنیا یه برنامه بریزیم.

از همینجا به بهترین همسر و همراه دنیا جواد عزیزم تولدت مبارک عزیزم ایشالا همیشه سالم و سرحال باشی عشق من و در کنار من و دخترمون .خیلی دوست دارم عزیزم و از همه کارهایی که برای من و دخترمون میکنی سپاسگزارم امیدوارم ما هم برات همسر و دختر خوبی بوده باشیم .

                                                                                        بووووووووووووس

                                                                                          مامان سمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد