ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

دختر عزیزم

یکم از این روزها

1392/3/1 11:08
نویسنده : سمیه
541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان عزیز دلم

این روزا به حدی شیطونی میکنی که اصلا وقت نمیکنم یه نگاه به خودم بندازم تو آ؟ینه چه برسه بیام اینجا الهی فدات بشم خوشگل من ولی چون نوشتن با خودکار راحت تره تو دفتر خاطراتت همه چیزا رو ثبت میکنم برات اینجا رو دیگه احتمالا فقط بتونم بیام عکس بزارم اونم محدود الانخیلی وقته که راه میری عاشق تاب تابی چه روی پای من چه تاب واقعی عاشق سرسره و پارکی به زور میتونم از پارک بیارمت خونه یه رقص خیلی خیلی بامزه بلد شدی که فقط هم با آهنگ خودت  الانم  رفتی رو

کی.بور.د

ای خدا

کلمه هایی که میگی

مامان

بابا

به به

در در

تاب تاب

اواد(جواد)

ماما(نیما)

ببا(صهبا)

یایان(شایان)

بده

جاجا(مامان جون)

بابابا(باباجون)

گل

توتو(پرنده)

بخل(بغل)

با بده(آب بده)

به به بده

دس دس

نانای

داخ(داغ)

دفت(رفت)

تااااد(افتاد)

جیش(به پوشکت میگی)

پیچی(گربه)

بب(بغل)

بهت میگم گاوه چی میگه میگی ما ما بقیه حیونا کلا به به میکنن

پیشی و سگ و گاو و...میشناسی گوش و چشم و دماغ و دست و پا رو کامل بلدی

چشمک میزنی

در خونه مامان جون رو کاملا میشناسی مرحله به مرحله از پله ها ی جلو در میریم بالا انگشت اشارت رو نشون میدی واسه زنگ زدن زنگ که میزنیم درو فشار میدی میریم تو بعد میدونی آسانسور دکمه آسانسور رو با ذوق میزنی درشو میکشی باز شه رفتیم تو شماره 2 رو فشار میدیم بعدم کلی ذوق تا برسیم

به هر کی دوس داری میگی دد

فوت و هیس بلدی

حرفامو میفهمی میگم دست نزن نمیزنی بعضی وقتا هم از بکن نکن خسته میشی و دیگه لج میکنی فدات بشم من

تو پارک اصلا نمیزاری دستتو بگیریم مگه اینکه بخوای منو بابا تابت بدیم

تا بچه میبینی میری جلو و باهاش ارتباط برقرار میکنی قربون دخمل اجتماعیم بشم من

ضمنا 8 تا دندون داری

تا بابا منو بغل میکنه و میبوسه تو میای خودتو میندازی وسط حسوووووووووووووود شروع میکنی جفتمونو بوسیدن

یه شعرم واسه خودت گفتیا میگی پیتا پیتا پیتا پیتا پیتا پیتا ....................

لپ مامانی رو میگری و صورتت رو میچسبونی به صورتم با نهایت احساس

الانم منو میکشی ما رفتیم

                                                                                                میبوسمت

                                                                                                   مامان سمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد