ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر عزیزم

عکسای این خوشگله مامانشه از چهار ماه به بعد

1391/5/21 15:21
نویسنده : سمیه
707 بازدید
اشتراک گذاری

همین پریروزا خودم و مامان عکاسی کردیم ولی کار بابا یه چیز دیگست

الان خودم میتونم بشینم ولی نمیدونم چرا مامان نمیزاره البته یکمم میترسما ولی میتونم میدونم میتونم

این آقا رو از همه دنیا بیشتر دوست دارم خب باباجون خودمه عاشقتم بابایی

عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مامان قشنگ بگیر دیگه

قربونت برم من جوجم

عاشق هاپوی رورئکم هستم ولی هرچی دقت میکنم نمیفهمم چرا مامان میزنه تو سرش واق واق میکنه ولی من هرچی میزنم هیچی

اینم من و بابام وقتی رفته بودیم چشمه برقون پاهام یخ کرد کلی کیف داد

دالیییییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نیلوفر
22 مرداد 91 18:06
وااای جه عکسای خوشکلییی


صهبا
22 مرداد 91 21:36
خاله عالی خیلی دوست دارم زمان به جلو بره و بتونم بوسش کنم ولی تو بجای من از همون جا ببوسش
عمه
29 شهریور 91 0:45
مهناز
18 مهر 91 10:41
خدا حفظش کنه


ممنون از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد