ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر عزیزم

پایان انتظار خدایا ممنونم

1390/12/27 15:30
نویسنده : سمیه
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام هزار تا سلام خوش اومدی عزیزم خسته نباشی گل کوچیکم چشم مامان بالاخره روی ماهتو دید و من الان یه مادرم یه مادر خدایا چی شد که این همه به من لطف و مرحمت داشتی و چنین هدیه زیبایی رو نصیبم کردی حتی نمیتونم کلمات رو پیدا کنم تا از تو ای خدای مهربون تشکر کنم ممنونم ممنونم معجزه حضورت الان خیلی آروم خوابیده و من از لحظه لحظه حضورش از شنیدن صدای نفسش از دیدنش تو آغوشم و شیر خوردنش که قشنگترین منظره ایه که تا حالا دیدم لذت میبرم از روزی که ترنجم پا تو خونمون گذاشته من هنوز نتونستم بخوابم شبا تا صبح فقط تماشاش میکنم و تو رو شکر میکنم خدایا شکرت شکرت شکر که ترنجمو سالم تو آغوشم گذاشتی امیدوارم که تواناییه سپاس این نعمت رو هم به من عطا کنی تا بتونم مامان خوبی براش باشم هرچی از عشقم بهت بگم دخترم هرگز ذره ای از اونم برات نگفتم .

 

                                                                                                 عاشقتم مامان سمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارساجون
27 اسفند 90 15:33
با آرزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک




همچنین برای شما عزیزم

لی لی از نی نی سایت
28 اسفند 90 11:08
مباااااارک باشه
سلامتی و شادی رو توی سال جدید واسه هر سه تاتون ارزومندم

سال نو پیشاپیش مبارک



ممنونم خانومی ایشالا شما هم سال خوبی داشته باشین سرشار از شادی و موفقیت
سمانه مامان کیمیا
4 فروردین 91 19:04
تبریک میگمممممممممممممم واس خدا چه فرشته ملوسییی فکر کنم شبیه سمیه باشه اره؟ خیلییییییییی قشنگه خدا حفظش کنه....


سمانه عزیزم سلام سال نو مبارک ایشالا سالی پر از شادی و شادکامی داشته باشی خانوم گلم ممنون از لطفت چشات قشنگ میبینه نمی دونم به نظرم بیشتر شبیه جواد باشه فقط لب و لوچش به من برده و دست و پاهاش ههههههه والا بقیه رو میشه جواد 2 نامید هههه آخر شد دختر بابا کیمیای خوشگلمو ببوس

niloofar
2 اردیبهشت 91 22:11
چه متن قشنگی! ترنج ببین مامانت چقد دوست داره ه ه ه!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد