ترنجترنج، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دختر عزیزم

برای نی نی دلبندم

1390/4/5 9:19
نویسنده : سمیه
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مامان .ماچ

امروز 5 تیر ماهه گلم تو هنوز نیومدی مامانی هر روز برات دعا می کنه تا بتونی از خدا اجازه بگیری و بیای پیش من و بابایی.بغلفرشته

خیلی منتظرتیم.امروز یکی دیگه از دوستای مامانی نی نی دار شد.

منم دوست دارم تو زودتر بیای تا ازت براشون حرف بزنم.

من و بابایی از بس که شوق اومدنت رو داریم تا حالا چند دفعه رفتیم مغازه های سیسمونی که وسایل تو رو ببینیم خیلی آرزو ها دارم برات کوچولوی قشنگم.قلب

یه روز فرض می کنم یه دختر ناز و قشنگی خودمو با تو تصور می کنم حس می کنم خدا یکی رو بهم می ده که باهاش درددل کنم رازای مخفی داشته باشیم خرید بریم ورزش کنیم .برقصیم بخندیم و هزار زار تا چیز دیگه.چشم

یه روز دیگه فرض می کنم یه پسر کاکل زری هستی و همش به خودم می گم باید خیلی آقا بشی عین باباییت که هردومون عاشقشیم.متفکر

عزیز دلبندم مامان منتظره بابا هم همینطور.زودتر بیا دیگه گلم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان لنا
5 تیر 90 16:07
ممنون مامان لنا جون.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر عزیزم می باشد